MY Playlist

Followers


Saturday, March 6, 2010

Apa salahnya aku....

Apa salahnya aku meminati anime..Salah ker?aku menyusahkan hidup orang lain ker?Dah itu yang aku suke, anime tak pun novel. Aku tak boleh hidup tanpa diorang, palig kurang dalam satu hari aku kena buat antara satu, sama ada baca novel atau tgk anime. Dorang semua tak faham dengan minat aku, aku tak marah tapi janganlah kutuk aku. Kalau korang tak suka dengan apa yang aku minat, korang jangan masuk campur. Tambah lagi dalam bab anime dan novel aku tak pernah kacau korang. Susah mahu ubat kalau jiwa aku sememangnya jiwa anime, jiwa yang amat-amat menyukai anime sejak pertama kali aku kenal apa itu anime (tu pun kenal melalui tv).

Aku beli cd or dvd anime menggunakan duit aku sendiri. Duit yang aku dapat dari penat lelah aku bekerja, jadi apa salahnya aku memperuntukkan sedikit duit gaji itu untuk kepuaskan hati aku sendiri. Bukannya selalu aku membeli dvd anime ini, hanya sesekali jika aku ada kesempatan dan ruang untuk mendapatkannya. Jadi tolonglah...tolonglah faham dengan apa yang aku minat. Akupun harap sangat-sangat, kalau aku kahwin nanti, aku akan mendapat lelaki yang sukakan anime jugak ha3....boleh join sekaki time tengok anime haha3.. Aku jugak berharap kami sama-sama dapat menambah koleksi-koleksi dvd anime yang ada. Selain daripada:


ROSARIO VAMPIRE

KYO KARA MAOH

GRENADIER

D. N. ANGEL

YAKITATE JAPAN

DEVIL MAY CRY

INITIAL D



BLEACH

NARUTO

FATE STAY NIGHT

OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB


FRUITS BASKET'

PRINCE OF TENNIS

SLAMDUNK

DEMONBANE

SPECIAL A


* Banyak lagi gambar-gambar yang aku nak upload tapi dah lewat malam sangat ini, mata aku dah makin layu ja....berat dah mau bukak...k la...salam*


p/s: Korang nak kata, katalah apa-apapun...yang pastinya aku suka sangat dengan mamat-mamat dan watak-watak dalam gambar-gambar yang aku upload nie..^-^***

2 comments:

  1. citer prince of tenis best!!!
    fruits basket pon suka tp agak x puas hati sbb hana nak tohru ngan yuki. tp, sapa gurl yg couple ngan yuki tu? hana skip baca last episode sbb x smpat nak baca sume lg

    ReplyDelete
  2. dorang xcouple....tapi bersahabat baik......dorang mmg sayang bangat kt tohru....tohrupun sama....

    ReplyDelete