MY Playlist

Followers


Wednesday, July 15, 2009

kepenatan yang xterhingga

kehidupan aku sekarang ok jer...cume agak keletihan disebabkan latihan praktikum selama tiga bulan yang aku buat kat sebuah company......... mana nak kejar tugasan...mana nak kejar report lagi....penat weii.....tapi apapun aku kat sini happy memanjang coz staff2 kat sini ramah-ramah semua (walaupun xsemualah huhu....-terutama "my MUMMY kt sini" hahaha....susah betul nak tengok dier senyum.....)sedangkan kat board da tulis 'senyumlah dunia akan senyum pada anda' tapi klu x diamalkan buat apakan?kan? tapi nak wat cmner...dah dier bos..second bos kat sini..so terima jalah.......itu jelah yang gue nk berkongsi tentang kehidupan aku ari2 sekarang.....lagipun dah lama aku tak update apa2 dalam nie.....

No comments:

Post a Comment